Нужда от идеи за input processing

Дизайн, графика, музика, звукови ефекти, проза.
Потребителски аватар
twoflower
Power User
Power User
Мнения: 204
Регистриран: 27 апр 2004 21:06
Контакти:

Нужда от идеи за input processing

Мнение от twoflower » 09 юли 2007 12:58

Имам следния проблем - First Person Shooter само с клавиши, прицелването си е невъзможно трудно. Опитах на конзолата (PS2) две FPS игри, липсата на мишка е проблем.

Та има ли някакви доказани от практиката похвати - например рязка смяна на посоката да дава по-голям ъгъл на завъртане, а последващите да са с по-малък (с цел донагласяне). И доколко "auto-aim" да е истински такъв?

Сложно е, ако някъде има статия или описание на този проблем, ще съм ви много благодарен.

zaphod
Power User
Power User
Мнения: 631
Регистриран: 01 мар 2004 21:46
Местоположение: София

Мнение от zaphod » 09 юли 2007 13:23

едно време фпстата бяха с автоматично насочване по вертикалата. по-чисто решение от това не виждам, и според мене няма. може да се измисли нещо сложно, но няма да дава кеф. а може и в конзолка да въвеждаш двумерни координати :)

Потребителски аватар
twoflower
Power User
Power User
Мнения: 204
Регистриран: 27 апр 2004 21:06
Контакти:

Мнение от twoflower » 09 юли 2007 13:33

Doom2 беше така. А това за конзолката е идея, мерси :)

Отговори