CG2 Code for Art 2016

Компютърната графика извън игрите - алгоритми независещи от конкретни библиотеки, фотореалистична графика, моделиране и др.
Потребителски аватар
dblinky
New User
New User
Мнения: 6
Регистриран на: 24 апр 2013 11:42
Контакти:

CG2 Code for Art 2016

Мнение от dblinky » 04 окт 2016 12:41

За шести пореден път, Chaos Group организира конференцията CG2 Code for Art, през октомври 2016г.
Каним Ви на 29 и 30 октомври, в Интер Експо Център, София, за да си говорим за видеокарти и техните потайности, за поведението на числата с плаваща запетая, за алгоритъма, който CHAOS GROUP показа на най-голямата научна конференция за компютърна графика в Анахайм, Калифорния, за CUDA, Haskell, за начините да подобрим ИТ-продуктивността си и за всичко, което може да застане на кръстопътя между програмирането и визуализацията.

Тази година, гост лекторите ни от NVIDIA - Lutz Kettner и Jan Jordan ще ни разкажат за ползата от MDL при разпространението на физично-базирани материали. Ще бъдат разгледани основите на Material Definition Language (MDL) на NVIDIA.

http://cg2.chaosgroup.com/conf2016/bg/developers

Страница на събитието във Facebook: https://www.facebook.com/events/307742749571694/

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост