Умрела работа

Всички останали въпроси и теми.
Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 855
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Умрела работа

Мнение от themean » 13 юни 2017 21:30

Умрела работа

bobeff
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 49
Регистриран на: 23 фев 2009 00:33

Re: Умрела работа

Мнение от bobeff » 16 юни 2017 12:06

Мисля че е време за нов flame war м/у C и C++ програмисти за да се съживи малко форума. :)

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 855
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Re: Умрела работа

Мнение от themean » 16 юни 2017 21:24

Да съгласен съм. Аз съм на страната на с++ понеже тия дни ми се налага да гледам един С код и малко ми се повръща.

bobeff
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 49
Регистриран на: 23 фев 2009 00:33

Re: Умрела работа

Мнение от bobeff » 19 юни 2017 14:00

E предполагам да се пише код от който да ти се повръща може на всички езици. :) Едва ли проблема е в C - то. Инъче и аз съм на страната на C++. Никога не съм работил по голям проект на чисто C и ми се вижда, че ще ми е много тегаво ако трябва да пиша на чисто C, без всички благини които C++ предлага. Инъче ако ти се гледа добре написан C код мисля че goxel е чудесен пример.

bobeff
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 49
Регистриран на: 23 фев 2009 00:33

Re: Умрела работа

Мнение от bobeff » 20 юни 2017 22:09

А ако C срещу C++ вече е изчерпана тема за flame wars, има и други варианти като например: Програмистите които ползват интервали печелят повече пари от тези които ползват табулации. :D

Потребителски аватар
KosSiO
Power User
Power User
Мнения: 316
Регистриран на: 20 окт 2008 19:29
Местоположение: Targovishte,Sofia

Re: Умрела работа

Мнение от KosSiO » 21 юни 2017 10:39

Ехе, добре че сте вие да драскате по някой ред!
Аз влизам периодично да видя какво става.

ikolev
модератор
модератор
Мнения: 1651
Регистриран на: 20 ное 2003 22:39
Местоположение: София
Контакти:

Re: Умрела работа

Мнение от ikolev » 28 юни 2017 23:22

Мисля че с минаването на време за повечето специалисти мотивацията и свободното време да пишат по форуми намаляват.

Понякога се чудя защо хората пишат отговори в Stackoverflow. Аз съм писал 2-3 кратички, виждам че основната полза е да качиш рейтинг, да създадеш име и от там по-лесно да намираш работа. Но когато вече не си търсиш работа... може би остава само удоволствието да помогнеш на някого. Но пък вероятността да попаднеш на въпрос на който вече не е отговорено подробно, и ти да знаеш отговора, е минимална.

Все пак, особено безсмислено ми се вижда обсъждането на общи теми (като горните). По-добре да се задават въпроси за конкретни проблеми.

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 855
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Re: Умрела работа

Мнение от themean » 01 юли 2017 11:37


bobeff
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 49
Регистриран на: 23 фев 2009 00:33

Re: Умрела работа

Мнение от bobeff » 06 юли 2017 01:57

Все пак, особено безсмислено ми се вижда обсъждането на общи теми (като горните). По-добре да се задават въпроси за конкретни проблеми.
Напълно съм съгласен че е безсмислено. Тях ги предложих с известна доза ирония, понеже последните няколко дискусии които събраха много мнения в този форум, преди да умре тотално бяха именно по такива общи теми. Колкото до конкретни технически въпроси след като вече има Stack Overflow и Game Development Stack Exchange почти безсмислено става да се задават в такъв рядко посещаван локален форум като нашият. Също така, каналите за комуникация на различни събития касаещи гейм индустрията се изместиха в социалните мрежи като Facebook, Twitter и т.н. Изглежда като да не е останала някаква смислена функция която форума да изпълнява и да няма по-добро място за нейното осъществяване.
Понякога се чудя защо хората пишат отговори в Stackoverflow. Аз съм писал 2-3 кратички, виждам че основната полза е да качиш рейтинг, да създадеш име и от там по-лесно да намираш работа. Но когато вече не си търсиш работа... може би остава само удоволствието да помогнеш на някого.
Мисля че някой хора приемат трупането на рейтинг като игра. То за това съществува и Gamification като концепция. Погледнато по такъв начин мотивацията за отговор (а в някой случаи дори за въпрос) в Stack Overflow не е по-различна от мотивацията за това да си по-добър от другите в която и да е игра, но поне остава и някаква реална полза за обществото като цяло.

Stilgar
Power User
Power User
Мнения: 824
Регистриран на: 12 яну 2006 22:15
Контакти:

Re: Умрела работа

Мнение от Stilgar » 21 юли 2017 00:54

Аз тука съм си запомнил една тема дето пророкувахме съдбата на Steam Machines и се чудя дали ще ги убият официално преди форума да умре и да мога да кажа "аз казах ли ви"

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 855
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Re: Умрела работа

Мнение от themean » 15 авг 2017 00:36

Stilgar написа:
21 юли 2017 00:54
Аз тука съм си запомнил една тема дето пророкувахме съдбата на Steam Machines и се чудя дали ще ги убият официално преди форума да умре и да мога да кажа "аз казах ли ви"
Доста отчаян опит за флейм лоур :), но благодаря, че опита

ikolev
модератор
модератор
Мнения: 1651
Регистриран на: 20 ное 2003 22:39
Местоположение: София
Контакти:

Re: Умрела работа

Мнение от ikolev » 07 ное 2017 02:25

bobeff написа:
06 юли 2017 01:57
Колкото до конкретни технически въпроси след като вече има Stack Overflow и Game Development Stack Exchange почти безсмислено става да се задават в такъв рядко посещаван локален форум като нашият.
Всъщност аз виждам полза от това. Досега въпрос в SO не съм пускал, някак тежка ми се вижда процедурата, дори само формулирането на въпроса. Освен това рядко темата може да се сведе до конкретен въпрос с конкретен отговор. От друга страна, вижда ми се полезно (че и приятно) да имам някакъв кръг от хора с които да мога да обсъдя ежедневните си технически задачи. Е, писането пак иска време (по-бавно е от говоренето), а пък и аз вече не се занимавам с игри, което донякъде ми убива мерака да обсъждам тук (може би и че доста от опитните хора не са влизали от доста отдавна :) ). Но бих могъл веднага да пусна 2-3 теми които ме интересуват в момента, най-вече относно performance със C++ и .NET. А после трябва да си спомня да вляза пак :) (добре де, или да се абонирам за темите си).

bobeff
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 49
Регистриран на: 23 фев 2009 00:33

Re: Умрела работа

Мнение от bobeff » 04 дек 2017 17:41

ikolev написа:
07 ное 2017 02:25
От друга страна, вижда ми се полезно (че и приятно) да имам някакъв кръг от хора с които да мога да обсъдя ежедневните си технически задачи.
В София периодично се организират разни event - и като Game Dev Meetup и C++ User Group Meetup.

https://www.meetup.com/Sofia-Game-Dev-Meetup/
https://www.meetup.com/cppsofia/

Има някакви лекции на тях обикновено, но по-интересното е че преди/след лекциите човек се запознава с други хора от бранша с които може да обсъжда теми които го интересуват. Днес от 19:00 ще има Game Dev Meetup среща и ще се говори за DynaMix:

https://github.com/iboB/dynamix

ikolev
модератор
модератор
Мнения: 1651
Регистриран на: 20 ное 2003 22:39
Местоположение: София
Контакти:

Re: Умрела работа

Мнение от ikolev » 11 дек 2017 11:06

Благодаря за информацията, бях забравил за това, трябва да опитам да дойда някой път. Но ползите от онлайн комуникацията и живите срещи са различни, има място и за двете.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост