Бърникане на Atmosphir. (Update 22.05.2013)

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Бърникане на Atmosphir. (Update 22.05.2013)

Мнение от OldschoolBG » 20 май 2013 18:52

Сетих се преди два дни за Atmosphir и реших да видя докъде са я докарали. Проектът е прекратен, но все пак е налична офлайн версия, с която може да се занимае човек.

Долното е flythrough на една сървайвъл карта, която издялах. Повече не мисля да бутам по дизайна, освен да донаглася мъглата. След това остава да си наглася споуна на противниците, щото да има някакъв "survival wave" геймплей. ^^


*Имайте предвид, че качих клипа преди малко и може още да не е налично 720p.

Спагетите, които виждате в долното видео са връзките между споун обектите и контролерите им. Тъй като няма опция за изключване на тригери се наложи да направя споунърите с таймери.
1. Прави се проверка дали всички противници от споун обектите на дадена вълна са умрели.
2. В случай, че "са" се задейства таймер, който служи като пауза между вълните.
3. Когато таймерът достигне определена стойност се активира тригер.
4. Той от своя страна активира споун обектите от следващата вълна.
5. Rince and repeat. ^^



Картата има и 20 мин. време, за което да се мине. Пробвах се 4 пъти и не успях, но не е невъзможно, просто трябва да позадобрея. :lol: Ще видя колко точно бавно ще върви докато записвам, за да преценя дали има смисъл да постна геймплей.

Ето и малко геймплей. Добавих щипка "разрушаема околна среда" за дообогатяване на геймплея, пък и да съм в крак с времето. :lol:


Отговори