"Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

За организацията на този сайт и за игровата индустрия в България - фирми, хора, проекти, проблеми.
Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 27 юни 2013 22:23

OldschoolBG написа:В CV-то си срещу името на играта ще напиша "uncredited". No biggie.
Играта не е перфектна, ние не сме перфектни - каквото може ще оправим и изгладим.
Ще се радвам ако кажеш какво точно не ти хареса на камерата, контрола, дизайна

Какви претенции имаш, защо трябва да ти се даде кредит? В играта няма и един бит от теб. На всичкото отгоре, след известно време работа, като видя какво е истински дивелопмент, а не с гейммейкъри, доста ти падна тонуса. Така беше заспал, че за деня ако не те ръгах по скайп, то просто нищо нямаше да направиш. Караше го така сякаш си на щат в 300 човека екип. Абсолютно отказа да се развиваш, да четеш, да учиш скриптове, елементарна работа с 3дсмакс и т.н. Просто ми развиваше теорията "за гениалния дизайнер с гениалните идеи" - Не става така.

Я да те питам аз нещо. Каза, че така като нас не се правело, че така нямало нищо да направим, щели сме да правим играта сума ти време...да, това е така, е и? Ти колко игри направи за 4+ години след Ivent? Ще дадеш ли да им погледна камерите, бойните системи, управленията, дизайна? На колко интервюта беше за работа, колко човека ти оцениха уменията и решиха да те наемат, колко решиха да инвестират в теб - май само аз, а?

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 27 юни 2013 22:25

zelenoto написа:На US PlayStation Store кога ще се появи?
Надявам се до месец.

OldschoolBG
Power User
Power User
Мнения: 1102
Регистриран: 30 яну 2008 11:10
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от OldschoolBG » 28 юни 2013 01:51

@haho, емоционален пост, няма лошо. Няма да отговарям на всички поставени от теб въпроси, а само на някои.
haho написа:Ще се радвам ако кажеш какво точно не ти хареса на камерата, контрола, дизайна
Камерата често сменя позицията си, при това не плавно - дезориентира ме, поне мен. Застава зад обекти от околната среда, с което се губи видимостта над героя и/или противниците. По-рано написах защо смятам, че реализацията на менюто за допълнителните оръжия влияе зле върху потока на воденето на бой. Като допълнение мога да спомена това, че е неудобно да се dodge-ва с левия аналог, особено когато се движиш в посока по диагонал. Според мен реализация на dodge с бутон+ляв аналог или само десен аналог (God of War) би била по-добра. Използването на slow-mo след като са ти нанесли силен удар и героят лежи на земята също вреди на динамиката. Героят може да се изправи по-бързо с тракане на кръг, но не намирам за нужно да има подобен елемент. Удрят те, падаш, ставаш. Без да се налага да тракаш аналог или бутон, за да ускориш процеса на ставане. Според мен това не прави бойната система по-дълбока или допринася за геймплея. За трансформацията на черните ленти при засилка и някои специални удари също писах по-рано. Противник може да те "заклещи" в ъгъл от нивото и да не можеш да излезеш, докато не умреш. Не играх особено дълго, а само до първия бос. Както споменах по-рано не останах с усещане, че играта е предизвикателна заради AI-то, а по-скоро заради гореизброените неща. Това за мен е от "лошия" тип предизвикателство. BTW в Demon's/Dark Souls "евтините" начини за умиране са също "лош" тип предизвикателство.
Какви претенции имаш, защо трябва да ти се даде кредит? В играта няма и един бит от теб...
Бях започнал да пиша нещо, но си дадох сметка, че всъщност няма нужда да ти го пиша. Ще се отнеса професионално към критиката ти. Щом смяташ, че за времето, в което съм бил част от Ivent не съм заслужил да бъда в Credits, ОК. Няма проблеми. :wink:
Каза, че така като нас не се правело, че така нямало нищо да направим, щели сме да правим играта сума ти време...
BTW никога не съм имал съмнение, че нищо няма да направите. Тоест, че няма да изкарате игра на пазара. Единствено имах съмнение за това, че няма да стане в някакви "нормални срокове".
да, това е така, е и?
Ами нищо. ^^
Ти колко игри направи за 4+ години след Ivent?
Само една цяла и едно DLC за Hero's Tale EE. Другите, които започнах ги стопирах поради липса на средства - финансови и кадрови.
Ще дадеш ли да им погледна камерите, бойните системи, управленията, дизайна?
Линк към демото на RRBB има в темата на играта. Ако желаеш мога да ти дам и линк за сваляне на пълната версия.

На следващите въпроси отговарям, защото виждам, че с голям ентусиазъм ги задаваш. :D
На колко интервюта беше за работа
На едно ходих, на друго ме бяха поканили, но аз отказах, защото бях ангажиран.
колко човека ти оцениха уменията
Имам няколко концепции, които писах за хора. Някои ми ги и платиха. :shock: Писмата и другите документи с информация за индустрията и такива неща не ги знам колко са точно, но да речем имаше хора, които се свързаха с мен с подобни въпроси и както можах, отговорих. Сега те как са ми оценили отговорите идея нямам. Участието в двата конкурса за гейм концепция не знам дали влиза в "оценката на уменията" или се има предвид само от гледна точка на работодатели. Така де, от единия конкурс си взех PS3. :oops:
колко решиха да те наемат
Нито един. Само, че при тези преди Ivent поне ми казаха защо, а на последното май по-скоро защото видяха моето нежелание да работя за тях. :( Питай ме сега, защо тогава изобщо съм ходил на интервю там. А, де? :lol:
колко решиха да инвестират в теб - май само аз, а?
Един. Значи ставате двама. Ето, не си сам на този свят. ^^

Сега с този пост само, ако знаеш какъв черен PR си направих, остави се. :lol: В името на любознанието ти се жертвам. :cry:

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от gemicha » 28 юни 2013 05:21

haho написа:
zelenoto написа:На US PlayStation Store кога ще се появи?
Надявам се до месец.
Аз гледам от време на време, но за да не пропусна пишете като излезе за US. И също като излезе за PS4 ;)

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 28 юни 2013 11:15

Благодаря за обратната връзка, много полезна. По част от тези неща, както и по други вече се работи.

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 28 юни 2013 11:22

gemicha написа:Аз гледам от време на време, но за да не пропусна пишете като излезе за US. И също като излезе за PS4 ;)
Задължително ще пиша, сигурно ще има и за PC, ако съберем достатъчно пари иначе за PS4 не вярвам сони да я пуснат. Там в началото ще се търсят нови игри дето натискат платформата технически.

Zammy
Power User
Power User
Мнения: 170
Регистриран: 17 фев 2008 05:47
Местоположение: София/Пловдив

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от Zammy » 26 юли 2013 15:25

Честито за излизането на играта. Имате една покупка от мен.

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 28 авг 2013 20:48

Направихме промоция - 50% отсъпка в цената. Играта вече струва само 5 евро, или 10 лева. Ако някой се е чудил дали да си я вземе, то сега няма какво толкова да му мисли. Няма такава игра на такава цена :)


Потребителски аватар
npocmaka
Regular User
Regular User
Мнения: 77
Регистриран: 22 май 2006 12:03
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от npocmaka » 03 сеп 2013 22:16

Stilgar написа:PC! PC!

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 19 сеп 2013 13:57

Търся желаещи да ми помогнат с портването на PC и на PSVita. Захванал съм се и с други проекти и нямам много време за това. PC порта ще е много интересен за човек на който му се занимава с графика защото това и саунда са единствените неща дето тряабва да се отремонтират играта иначе си върви. Имам и някакъв бюджет за това, не е много, но е то сърце :)

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от gemicha » 21 сеп 2013 09:48

Какво точно трябва да се прави за PC? Графиката не работи ли направо без промени?

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 22 сеп 2013 21:25

gemicha написа:Какво точно трябва да се прави за PC? Графиката не работи ли направо без промени?
Сега се използва OpenGL 2 + Cg, който е морално остарял. Има и D3D 9 имплементация, но тя не е тествана от поне 3 години, а и тя ми се вижда доста демоде.
Иска ми се да се препаботи рендерера да използва OpenGL Core Profile 3.3 и да се оптимизира за неща като:
- константни буфери
- фреймбуфер обекти
- vertex array objects
- смяната на стейтовете да върви на едро, така както е в D3D11 с пребейкнатите стейтове
- партиклите да се смятат на GPU-то
- по-голяма резолюция на рендерера
- по-голям размер на кърнела на постпроцес ефектите - по-добро качество
- моушън блър на партиклите
- стереоскопично 3D
- всичко да е добре оптимизирано

Това е. Трябва да се направи и аудиото да е в ogg

Потребителски аватар
KosSiO
Power User
Power User
Мнения: 316
Регистриран: 20 окт 2008 19:29
Местоположение: Targovishte,Sofia

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от KosSiO » 23 сеп 2013 12:58

haho написа: Сега се използва OpenGL 2 + Cg,
- константни буфери : To cg-то разбира ли от тия работи?
- смяната на стейтовете да върви на едро : Мислех, то май само семплър стейтовете не са така? Отдолу мисля че ogl си мениджва всичко

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 23 сеп 2013 13:14

KosSiO написа:
haho написа: Сега се използва OpenGL 2 + Cg,
- константни буфери : To cg-то разбира ли от тия работи?
- смяната на стейтовете да върви на едро : Мислех, то май само семплър стейтовете не са така? Отдолу мисля че ogl си мениджва всичко
Аз искам да заместя Cg-то с glsl, той вече разбира от константни буфери. Относнто смяната на стейтовете, чакай ти на OpenGL да ти мениджне ;)

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: "Силата на меча" - аркадна игра от ново поколение

Мнение от haho » 12 дек 2013 15:39

Играта излезе в щатите. Американската версия е малко по-излъскана има доста фиксове и леки настройки по геймплея и кривата на трудността. Струва само 5 долара, ако някой реши. За сега сме що годе доволни от продажбите там и от това как геймърите посрещат играта

http://blog.us.playstation.com/2013/12/ ... ay-on-ps3/

Отговори