D3DCompile and Windows Store

Всичко свързано с Microsoft DirectX. Въпроси относно HLSL.
Потребителски аватар
KosSiO
Power User
Power User
Мнения: 316
Регистриран на: 20 окт 2008 19:29
Местоположение: Targovishte,Sofia

D3DCompile and Windows Store

Мнение от KosSiO » 12 фев 2013 20:12

http://xboxforums.create.msdn.com/forum ... 33511.aspx

Защо не може човек да си компилира шейдъра рънтайм? Микрософт ме разбират с хилядите API-та под които в MSDN пише : "Note You can use this API to develop your Windows Store apps, but you can't use it in apps that you submit to the Windows Store."

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран на: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: D3DCompile and Windows Store

Мнение от haho » 13 фев 2013 10:46

За да не може да се хаква

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост