Как се правят лъчове?

Всичко свързано с Microsoft DirectX. Въпроси относно HLSL.
Потребителски аватар
Hivoyer
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 39
Регистриран на: 24 яну 2012 01:22

Как се правят лъчове?

Мнение от Hivoyer » 23 авг 2012 01:16

Става дума за това:
Изображение
Засега успях да направя прост енджин с deferred shading с много източници на светлини и сега трябва да добавя към тях лъчове/конуси за да изглежда по-яко,но не съм сигурен точно как стават лъчовете.Дали са просто някакви прозрачни billboards или са специално генерирани по някакъв алгоритъм в шейдъра?
В Alien Swarm даже ги правят с формата на букви и да съответстват на текстура която се translate-ва по стените,както и да трептят (5m28s):

Някой има ли идея какъв е точно термина им на английски,че като пиша light rays ми излизат работи за real-time raytracing и за global illumination :D

Потребителски аватар
haho
Power User
Power User
Мнения: 999
Регистриран на: 07 дек 2003 21:52
Местоположение: България
Контакти:

Re: Как се правят лъчове?

Мнение от haho » 23 авг 2012 09:40

Hivoyer написа: Някой има ли идея какъв е точно термина им на английски,че като пиша light rays ми излизат работи за real-time raytracing и за global illumination :D
Пробвай с god rays

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 855
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Re: Как се правят лъчове?

Мнение от themean » 23 авг 2012 09:40

Идея си нямам, но залатам за шейдър(пиксле шейдър само)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост