Страница 1 от 1

проблем с ps 3.0 под win 7

Публикувано: 07 юли 2011 08:12
от zaphod
форума е бая поумрял, но все пак ме гложди любопитство и реших да пусна темата
значи, имам едно нещо писано на ps 2.x и си бачка без грижи. обаче четейки спецификацията на ps 2.x видях че пише максимален брой слотове за инструкции 512*, което не ме кефи, става въпрос за волуметрик шейдър и 512 слота си ги минава съвсем лесно. то явно тоя горен лимит не се спазва, понеже ако картата поддържа повече си вади колкото поддържа, но викам си някой педант писач на драйвери ще вземе да спази стандарта и ще ми ореже шейдинга, я да мина на ps 3.0. речено сторено, разликата е съвсем дребна и си тръгна без грижа. обаче няколко бета тестери се оплакаха че не бачка. след малко проби се оказа че не бачка винаги и само под вин 7, без значение на видео карта, драйвери и т.н.
инструкцията която не бачка е dcl_texcoord, тоест вземането на текстурни координати, взема винаги 0,0,0. сблъсквал ли се е някой от вас с това нещо и какво го причинява? аз си реших проблема като просто се върнах на 2.х, но все пак не може викам си нещо толкова често ползвано да не бачка.

* сега гледам в документацията на домашния ми комп, там пише по-разлино 96 minimum, and up to the number of slots in D3DCAPS9.PS20Caps.NumInstructionSlots с една дума няма за какво да се безпокоя. но все пак въпроса ми е от любопитство, не че съм се затревожил толкова, пробите така и така показаха че не се ограничава насила до 512 слота.

Re: проблем с ps 3.0 под win 7

Публикувано: 07 юли 2011 10:12
от gemicha
можеш ли да махнеш повечето неща и да проериш дали все още има проблем и ако има да сложиш шедъра тук? аз мога да ти помогна, ако имаш нужда от помощ

Re: проблем с ps 3.0 под win 7

Публикувано: 07 юли 2011 22:14
от zaphod
ами аз за да се уверя че е от текстурните координати, направо ги върнах като цвят. под вин хр кубчето се оцвети както си трябва, под седмица черно. не съм закоментирал обаче другия код, може да има влияние, макар се съмнявам. според мене има нещо дребно дето съм пропуснал от външния код. може би нещо в декларацията на флаговете за вертексите, знам ли.