проблем с ps 3.0 под win 7

Всичко свързано с Microsoft DirectX. Въпроси относно HLSL.
zaphod
Power User
Power User
Мнения: 631
Регистриран на: 01 мар 2004 21:46
Местоположение: София

проблем с ps 3.0 под win 7

Мнение от zaphod » 07 юли 2011 08:12

форума е бая поумрял, но все пак ме гложди любопитство и реших да пусна темата
значи, имам едно нещо писано на ps 2.x и си бачка без грижи. обаче четейки спецификацията на ps 2.x видях че пише максимален брой слотове за инструкции 512*, което не ме кефи, става въпрос за волуметрик шейдър и 512 слота си ги минава съвсем лесно. то явно тоя горен лимит не се спазва, понеже ако картата поддържа повече си вади колкото поддържа, но викам си някой педант писач на драйвери ще вземе да спази стандарта и ще ми ореже шейдинга, я да мина на ps 3.0. речено сторено, разликата е съвсем дребна и си тръгна без грижа. обаче няколко бета тестери се оплакаха че не бачка. след малко проби се оказа че не бачка винаги и само под вин 7, без значение на видео карта, драйвери и т.н.
инструкцията която не бачка е dcl_texcoord, тоест вземането на текстурни координати, взема винаги 0,0,0. сблъсквал ли се е някой от вас с това нещо и какво го причинява? аз си реших проблема като просто се върнах на 2.х, но все пак не може викам си нещо толкова често ползвано да не бачка.

* сега гледам в документацията на домашния ми комп, там пише по-разлино 96 minimum, and up to the number of slots in D3DCAPS9.PS20Caps.NumInstructionSlots с една дума няма за какво да се безпокоя. но все пак въпроса ми е от любопитство, не че съм се затревожил толкова, пробите така и така показаха че не се ограничава насила до 512 слота.

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран на: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: проблем с ps 3.0 под win 7

Мнение от gemicha » 07 юли 2011 10:12

можеш ли да махнеш повечето неща и да проериш дали все още има проблем и ако има да сложиш шедъра тук? аз мога да ти помогна, ако имаш нужда от помощ

zaphod
Power User
Power User
Мнения: 631
Регистриран на: 01 мар 2004 21:46
Местоположение: София

Re: проблем с ps 3.0 под win 7

Мнение от zaphod » 07 юли 2011 22:14

ами аз за да се уверя че е от текстурните координати, направо ги върнах като цвят. под вин хр кубчето се оцвети както си трябва, под седмица черно. не съм закоментирал обаче другия код, може да има влияние, макар се съмнявам. според мене има нещо дребно дето съм пропуснал от външния код. може би нещо в декларацията на флаговете за вертексите, знам ли.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост