натоварване на системата от Direct3D

Всичко свързано с Microsoft DirectX. Въпроси относно HLSL.
zaphod
Power User
Power User
Мнения: 631
Регистриран на: 01 мар 2004 21:46
Местоположение: София

натоварване на системата от Direct3D

Мнение от zaphod » 03 дек 2008 13:24

тия дни забелязах един доста неприятен ефект при две мои приложения ползващи D3D
става въпрос за следното - когато сцената е тежка, цялата система се държи като претоварена (бавно опресняване на прозорци, бавен разнос на съобщения, бавно излизат менютата при кликване), въпреки че процесора (двуядрен) е напълно свободен, а паметта която се консумира е мизерна. нишката която рисува я сетнах с нисък приоритет, но не е то това.
бих си помислил че за това е виновен драйвера, ако нямах други приложения които нямат тоя проблем. другите приложения също са мои и разбира се сверих инициализации, настройките на презентването, обаче нищо. същия формат на буфера, същия swap chain, същия презент метод, нищо не видях.
някой случвало ли му се е подобно нещо? картата е nVidia 7500

Потребителски аватар
Zemedelec
Power User
Power User
Мнения: 782
Регистриран на: 08 дек 2003 15:45
Контакти:

Re: натоварване на системата от Direct3D

Мнение от Zemedelec » 03 дек 2008 19:26

А операционната система е?

zaphod
Power User
Power User
Мнения: 631
Регистриран на: 01 мар 2004 21:46
Местоположение: София

Re: натоварване на системата от Direct3D

Мнение от zaphod » 04 дек 2008 00:21

XP 64 битово. сега пробвах в къщи - проблема го няма.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост