Apple announces Metal

Игрови хардуер и програмиране на ниско ниво - процесори, видеокарти, MMX, SSE и др.
Потребителски аватар
stoiko
Power User
Power User
Мнения: 617
Регистриран на: 04 дек 2003 15:44
Контакти:

Apple announces Metal

Мнение от stoiko » 03 юни 2014 08:36

на когото не му стигат 3d APIтата, ето още едно:
On Monday, Apple announced a new gaming development platform, dubbed Metal, at its Worldwide Developer Conference. The platform, much like DirectX12 or Mantle, bypasses the overhead of OpenGL, which currently serves as the standard for 3D graphics in iOS games and apps.
http://arstechnica.com/apple/2014/06/ap ... -platform/

gemicha
Site Admin
Site Admin
Мнения: 2930
Регистриран на: 20 ное 2003 22:20
Местоположение: USA

Re: Apple announces Metal

Мнение от gemicha » 03 юни 2014 08:47

Много прилича на осталите две, които си изброил. Apple не искат да чакат промяна в OpenGL и са решили да си напишат тяхна версия на първите две. Сега следващата стъпка е някой да напише API, което транслира в движение кода между новите APIs.

Потребителски аватар
themean
Power User
Power User
Мнения: 854
Регистриран на: 02 дек 2010 22:51

Re: Apple announces Metal

Мнение от themean » 03 юни 2014 10:00

Е... т'ва е за телефон... к'во ти пука :). Иначе предполагам идеята на това "ново" апи е да заключи девелопери за платформата (майкрософт са го измислили).

Потребителски аватар
Zero_effect
Sometimes here
Sometimes here
Мнения: 35
Регистриран на: 29 авг 2008 17:49

Re: Apple announces Metal

Мнение от Zero_effect » 04 юни 2014 18:33

Още едно API за wrap-ване. Може да си заслужава, ако изкарат пълните възможности на хардуера, а не само това, което се предлага от OpenGL ES. Но от друга страна това е леко излишно за преобладаващия тип игри, които се пишат за тази платформа, както вече беше споменато.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост